تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 - 22:56
473 بازدید
کد خبر : 2661

بررسی آلبوم گوت گرل | بر روی چهار پا

بررسی آلبوم گوت گرل | بر روی چهار پا

[ad_1] Goat Girl آلبوم دوم خود را با نام On All Fours از انتشار آلبوم زیبایی که در سال ۲۰۱۸ منتشر کردند دنبال کردند. این چهارنفره پسا پانک سابق ساوت لندن با نام‌های لوتی، هالی، نعیما و ال.آی.دی با آلبوم اولشان همچون شاهکارها که منتقدان و طرفداران را خوشحال کرده‌بود، امیدوار به چالش زدن و

[ad_1]

Goat Girl آلبوم دوم خود را با نام On All Fours از انتشار آلبوم زیبایی که در سال ۲۰۱۸ منتشر کردند دنبال کردند. این چهارنفره پسا پانک سابق ساوت لندن با نام‌های لوتی، هالی، نعیما و ال.آی.دی با آلبوم اولشان همچون شاهکارها که منتقدان و طرفداران را خوشحال کرده‌بود، امیدوار به چالش زدن و شگفتی بیشتری با آلبوم جدیدشان هستند.

https://admin.contactmusic.com/images/home/images/content/goat-girl-on-all-fours-album-review.jpgGoat Girl – ‘On All Fours’.

Goat Girl با حفظ حس طنز و نقدهای سیاسی در موسیقی‌های خود، برخی از آفرینش‌های خلاقانه، اصیل و جایگزین را به وجود آورده‌اند. آلبوم دوم گات گرل با این حال “از موسیقی برای اکتشاف مسائل انسانی، زیست‌محیطی و خوبی ذهنی استفاده می‌کند”! همه این ایده‌های بزرگ از طریق بیان بیان بینی اخیر گروه توضیح داده شده‌اند، اما آیا این به موسیقی خوبی منجر می‌شود؟

گات گرل سه از ترک‌های آلبوم را پیش از انتشار آلبوم به ارمغان آورده‌اند، که Sad Cowboy و The Crack به ترتیب در سپتامبر و دسامبر سال گذشته و Badibaba یک هفته پیش از انتشار آلبوم منتشر شد اما Sad Cowboy بیشتر با صدایی که دختران در آلبوم اولشان ایجاد کرده بودند همخوانی داشت، The Crack کاملاً متفاوت بود، کمی اکسپریمنتال‌تر و به نوعی سایکدلیک بود.

میل به انتخاب مسیر کمتر پایان یافته یا گاهی کمی مخالفتی وارد کردن باید به هیچ عنوان مشهور نباشد واقعاً شگفتی نیست. تفسیر گات گرل از ترانه محبوب بگزی مالون به نام Tomorrow، باور یا نکردنی‌ست و تا حدودی الهام‌بخش است. نسخه آن‌ها، هنگامی که اولین بار شنیده می‌شود، از اصلی تشخیص داده‌نمی‌شود، به این اندازه متفاوت است اما عالی کار می‌کند.

On All Fours با ترانه Pest به محتوایی شروع می‌شود که با سازمان‌دهی حداقل و کلام مات و صدای وحشتناک، ابتدا به صورت تکی، اما بعداً به صورت یک هارمونی لایه‌ای شروع می‌شود. همانطور که ترانه پیش می‌رود و با یک خط بیت مزاجی آهسته آغاز به ساخت شده و در نهایت به شکلی آهنگ الکترونیکی که زمینه‌ای برای رقص آیندی دارد ظاهر می‌شود.

آخرین تک‌آهنگ، Badibaba، ابتدا ترانه‌ای روشن با نوازنده سنگین بر روی لوپ‌های سینتی ضربه می‌زند، درحالی که Jazz (In The Supermarket) از استفاده از شاخ‌های فاسی و عناصر تنباکوس برای کمک به پیشرفت آن استفاده می‌کند. تراک بزرگ‌واری از تأثیرات، شامل موسیقی جهانی و مردمی است، تماماً به صورتی هماهنگ برای تولید تراک نهایی همگام می‌شود.

Once Again یک آهنگ کوچک و سرزنده با یک فرآیند صوتی پر مهر و Closing In طعم فرانسوی را برای افزودن به صدای گیتار فلزی چرخان و نحوه ملایم می‌کند. Anxiety Feels حتی آرامش بیشتری دارد و دارای احساسی صمیمی، نرم و تقریباً R&B است، در حالی که They Bite On You بیشتر بر روی هارمونی‌ها و لایه‌بندی برای تکمیل پشتیبانیِ باس و طبل، تکیه دارد. تراک‌های خاتمه‌ای، Bang، Where Do We Go و A-Men با استفاده از یک لایه زیر، قلاب‌های سینتی و لمس‌های ضرب‌های خلاق از همان سبک‌ها تولید شده‌اند.

سیزده ترک آلبوم جدید گات گرل تحت تأثیر انواع سبک‌ها و صداهای شامل سایکدلیا، الکترونیک، R&B و حتی بوسا نوا است. گروه در واقع به وعده‌های خود وفادار بوده‌اند و هنگامی که گفته‌اند از “موسیقی برای اکتشاف استفاده کرده‌اند” و از “اصلاح متن معمول دور شده‌اند”. گات گرل به ما استراحتی از روتین در آلبوم جدیدشان داده‌اند، آن‌ها باقی نماندن در یک وضعیت خاص را قبول نداشته‌اند و به دلیل جسارتی که آن‌ها داشته‌اند، توانسته‌اند متمایز باشند. On All Fours یک آلبوم پست-پانک نیست، آلبومی از اکتشاف و آزمایش از گروهی است که به نظر می‌رسد همیشه به چالش بکشند.

[ad_2]

لینک منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 14 =

تیتر جالب می‌خواهیم اعلان‌هایی را برای آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها به شما نشان دهیم.
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها